varannan smäll varannan puss

Lite tagg till gnucci banana varvat med bob hund. blandat vare här! festande onsdag, fredag, lördag. Det börjar kännas lite slitet faktiskt, men det är bara att tänka bort. Blir fett detta, bara regnet håller sig någorlunda borta! fyfan.
 
känns som att det är hundra grader i min lägenhet. testade en outfit som jag önskar att jag vågade ha på mig nån gång. hade jag varit typ tre kilo lättare och haft brunare hud had ejag inte tvekat en sekund. vi får se med det där. kanske nästa helg...?
 
Igår kväll vinades det hemma hos maja. julia, maja, jag och oda. därefter ner på festivalen och dricka öl, träffa folk och kolla på byz. woop woop!
 
ikväll ska karin och erika ut. hör inte till vanligheterna, så det ska bli kul! ska hämta karin hos fredrik om en stund. har egentligen inte alls tid att sitta här och sega. borde ta på mig ansiktet.
 
vin hos bästa odan ikväll!
 
 
adieu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0