welcome home, son

 
 
well. idag fick en moppe brutalt flat tyre på dalhem. jag ville vara där det hände och följde med christoffer och simon i stora lastbilen och bärgade det. eftersom jag var lättast fick jag köra skitmoppen genom hela sotargränd. förnedrande och dessutom sjukt jobbigt att styra!
 
klockan elva hade jag jobbat klart. eller asså. slutar halv fyra, men hade inget mer att göra. att ha för lite att göra på jobbet är lika drygt som att ha för mycket. tiden tickade dock på och kvart över två drog jag hem och sov. har haft tröttheten from hell idag och höll seriöst på att soman och köra av västeråsvägen imorse när vi var och hämtade en postbil. scary shit.
 
sov en timme när jag kom hem och har nu lägenheten full av systrar. snart beger vi oss mot sätra brunnspub och chillar med diverse kusiner och annat folk.
 
adieu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0