when i am most afraid is when i get sucked back in

 
Lördag. Den bästa av alla dagar.
 
Kvällen svävar i ovisshet än så länge. Kanske blir det en rulle och godis med syskonen, kanske blir det öl med vänner.
 
new york city med among savages är BRA! går på repeat på min kära spotify.
 
Såg en bra film igår. Black snake moan. Som vanligt satt mamma och snackade ner den hela tiden. Hon klarar inte filmer med djup. inte ens lite. sen vill hon inte se filmer där det pratas annat än engelska eller svenska. oh lord.
 
det är en person i mitt personflöde på spotify som lyssnar på SJUKT kass musik. får panik. vad hände liksom? justin bieber, LMFAO, Icona Pop. okej, jag hatar inte icona pop. det gör jag inte.
 
Igår kom den älskade libertinesfilmen hem till mig. nu är den min och jag ska avnjuta den med godis och en skön plats i soffan. axel har gått ut, så jag behöver itne störas av stridsljud från hans battlefieldsspelande. när han spelar diablo är jag gärna med och tittar, men BF3 är trist.
 
 
adjöÖ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0