while waiting for my glory days to come, I sing a song

I lördags var vi som bekant och cityfestivalade lite i västerås. Dagtid though, så det blev mest shopping, chillhäng och lite musik. Passade på att pricka in kalle, basse och jesper mfl. fint det!
Frida och jag
 
 Erikan
 
 
Local loco and the idiots
 
Idag ska gå till historien som den chillaste jobbdagen EVER. hade i princip jobbat klart kvart i tolv. satt sen kvar och hängde för att få ihop mina garanterade timmar. varje krona är värdefull när det blir bidragshöst. uäh. På slutet satt vi ute i solen och käkade glass, jag, Johan och Christoffer. ohja så bra!
 
Ikväll ska det hängas hos minéa med gamla gänget från gruvan. Blir cool.  Kommer vara stentrött imorgon när det ska upp och jobbas dock, så vi får se hur länge jag håller ut. Erika har dessutom styrt att det ska åkas ut till brunnspuben i sätra imorgon kväll. jäklar vad nice det är med sommarkvällar!
 
adieu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0