worried ground

vad händer? det har ösregnat i över en timme, men enligt väderleksrapporten ska det vara sol.
 
fuck that shit, säger jag bara!
 
 
Igår var det middag hos Maja. Jag, oda, karin och maja käkade mat och drack öl o vin. därefter blev det onsdagsklubben på hottan och alltså damn! vad mkt folk det var! värsta löningstrycket! galet! jag hade hela tiden i huvet att jag 1, var förkyld som fan, 2, skulle upp 6 idag. det gick väl sådär. var hemma strax före två, men somnade fan aldrig! efter ca två timmars slummer vara det bara och hasa sig upp o till jobbet.
 
det gick bra dock. var ner på stan och fikade/lunchade med odan efter jobbet. zombietrött. gled runt lite i butiker och sen hem. sov mellan fem o halv åtta.
 
kul då.
 
var hem en sväng till mama och millis under turen idag. kom ut jättetidigt imorse så orkade itne äta lunch. känns ovärt att mosa i sig mat kl halv nio på morgonen när man dessutom är bakis och queezy. när jag närmade mig hemma blev jag dock så sjukt svinhungrig att jag var tvungen att glida in till dem och få lite fika. heeeh. skit händer, men damn, vad bortskämd jag är med att få köra därute. vardagslyx!
 
huvudvärken från helvetet håller på att göra sig hemmastadd i mitt huvud atm. ohärliga tider! 
 
måste dricka te eller nåt. halsen svider like crazy.
 
 
slutgnällt.
 
adieu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0