blue monday

asså vädret.

sov på landet. var in till sala med mamma, erika och musen imorse. var i nya lägenheten och kikade. shit vad tiny den är! hängde ut över räcket till den franska balkongen och jo, visst kan man se dammarna där mellan träden om man kikar mellan 19 och 17. husen alltså. dammgatan 19 och 17. ah you get it.

annars då. drog en fika på johanssons och köpte nya lösögonfransar efter att ha hittat liken efter mina gamla i sminkväskan imorse.



sådär ser mina nya hårtoppar ut.. om man färgar de med lite karamellfärg (därav det ojämna lagret blått). de är blonda och ska så vara till vardags.. var väl tanken. eller asså. helst vill jag ha de blågröna, men tills jag pallar skaffa en sån färg får det bli blått enbart till fest. när det INTE regnar dock, eftersom det annars kommer droppa blått om mig...

ah well.

det är synd att det här med dip dye blivit en fluga. när jag såg det första gången i ett modereportage i nån tidning blev jag kär. att det sen tagit över att år att få tummen ur och göra det är väl rätt synd egentligen. men well. jag känner mig. till hösten är de förmodligen long gone eftersom jag tröttnar på allt sinom tid. den främsta anledningen till att jag ännu inte har några tatueringar.

heh.


måste slänga in igen att jag hatar vädret. såå kallt!



lördagkväll. återstår att se vad som händer. chill med film och systrar, eller vin och dans med vänner.


adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0