Du säger att du är knäpp

Det har hänt. Jag har fallit för Tom Waits.

Tidigare har jag mest tyckt att han har jobbig röst. För mörk liksom. Snubblade dock över några av de riktigt gamla låtarna och kände att damn! Nu rullar plattan closing time på repeat.

Är i övrigt inne på chillmusik atm. För några veckor sen ville jag ha ös, nu vill jag ha mys.

Åh, nu är det Martha. Så fin!




Idag har det OD:ats kaffe på johanssons med Oda. tre koppar. vi betalade för en. heh.

var till ikea nu på kvällen. jag vet. ikea en lördagkväll. brände en dryg femhunka på kuddar, lakan och örngott. nu jäklar ska jag mysa till min säng!

avslutar dagen med pizza som axel kom med och en titt på 21 jump street.


imorgon är det söndag. på måndag börjar jag på sommarschema. adjö fina ledighet.



Petar på mig men vill ingenting
Du har skämtat färdigt med mig


godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0