hurts like heaven

Jag är glad.

Bästa mormor fyller år idag och snart ska vi ses. förhoppningsvis kommer båda kusinerna rydberg. håller tummarna. Hade en bra jobbdag och var det inte för den överhängande regnrisken och det faktum att jag skulle bli av med min cykel så har jag stor lust att cykla ut till saladamm ikväll. kommer aldrig i helvete orka cykla tillbaka nämligen, så isf skulle den bli stående där tills jag pallar hämta den. mamma har nämligen inte cykelställ på bilen. blä.

Kollar på unga mödrar och räknar dagarna. igh. än är det ingen fara. blev lite lugnad av oda igår. än är det några dagar kvar.

kvinnor i u-världen skulle hata mig om de fick veta hur jag håller på. eller nej. de skulle undra varför. och vem gör inte det? jag är verkligen dum.


känner inspiration. kan hända att det beror på blombuketten här brevid. det är sure as hell roligare att sitta i soffan och surfa, kika tv, äta, ah allt jag nu gör här, när blommorna finns. måste plocka flera medan det finns!

måste ringa mamma.


adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0