i've lost the war again

Nationaldagen 2012 spenderades i framstupa bakisläge i odas säng tittandes på sex and the city.

okej, jag har inte varit spec bakis, men dagen-efter-sega har vi allt varit!

igår blev det utång på tinget som hade premiär av uteserveringen. mysigt ställe och trevligt folk. ögonen stängde jag nån gång runt fem och öppnade halv elva. känner sovbehov atm. blir nog tidigt i säng ikväll, trots att solen skiner och man egentligen bara vill ut och chilla.

hard times, being a hard worker..


imorgon biter vi ihop och jobbar oss igenom en dryg dag med mkt post som ska ut. bara att köra. work through the pain. nejmen. jag, p3 och rockklassiker hela långa dagen. på fredag är jag ledig, för då ska det firas studenter dagen lång!


adjö!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0