Loving you was crazy shit

Jag är en försummare. Av denna blogg åtminstone.
 
Det är kul att lyssna på låtar man aldrig hört förut. Jag gör det nu. Jag skulle velat haft en webcam nyss som filmat mitt ansikte när jag reagerade på texten som just sjöngs. haha!
 
Spotify måste ha blivit världens mest pretto forum sen man synkade det med facebook. en fundering som flög genom min hjärna för ett tag sen. man kan ju se vännernas spellistor, vad de lyssnar på nu, vad de har lyssnat på, vilken låt/platta/genre som är mest populär osv osv. ingen vill vara ocool. ingen vill vara mainstream. jag slår vad om att det finns de som noga väljer sina låtar och kollar igenom så att det på spellistorna finns lite av varje. nåt kommersiellt, några hits, något djupt, något svenskt, något underground. "nåt gamalt, nåt nytt, nåt lånat, nåt blått" liksom.
 
ah well.
 
jag är trött på att bli kissad i ansiktet så fort jag går ut. av himlen alltså. SOMMAR nu tack!
 
idag har jag varit på fler bilverkstäder med sjuka bilar än jag varit hittills i livet. två ggr på samma jobbdag, som idag råkade bli nio timmar iställer för åtta. men vad gör man inte för deg?
 
 
Pappa var förbi nyss och lagade min cykel som pajade påväg till jobbet från en bortamatch i förra veckan. Det måste vara karma. har man varit ute på slarv hoppar cykelkedjan av när man ska och göra rätt för sig. somliga straffar gud med detsamma, sägs det.
 
adjö
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0