på din stora dag

min puls dunkar hårt. går på nån sorts överväxel typ. det kommer bli svårt att sova ikväll.
 
nu har det sökts lägenhet i uppsala på riktigt. tre stycken för att vara exakt. det är även gått upp för mig att jag måste säga upp lägenheten nu innan fredag om jag inte ska bli fast med dubbelhyra. eller, det blir jag hur som, men mer än en månad vill jag bara inte ha det!!
 
jag har faktiskt ångest. att kliva ut i det okända. en ny stad, en ny sambo. eller ja, nygammal. en ny sysselsättning.
 
make it work, helt enkelt.
 
shit.
 
det kom en riktigt störtskur ute nu. regn i massor. Oda sitter i spanien och är solbränd. på peace and love slog blixten ner och skadade en massa människor. läskigt som fan!
 
det är allsång på tv. nej jag vet inte jag..
 
det svider i mitt öga. rejält. sux.
 
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0