raise your glass for good old times

Idag har jag hängt med Johan. Eller asså. Jobbat. Det var kul. Ingen av oss kunde distriktet, men det gick liksom bra ändå. Jag var ett litet as och tog dammgatan, som ju är the easiest ever. han tog kvarngatan, som typ är the hardest. sen delade vi broderligt på resten. På bryggeriet var jag helt slut, eftersom han hade moppen, jag en cykel. uäh. men klara blev vi och kaffe fick vi. sweetness.
 
 
Man kommer på det ibland. det kommer över en när saker händer, att livet är skört och att man väldigt ofta tar det för givet. Usch.
 
nu är det dags för säsongsavslutningen av girls. som jag bävat, men nu kan jag inte dra ut på det längre!
 
erika slutar nio. då ska vi ut och gå. inget sommarklubbande ikväll. lollo och cissi har åkt upp till borlänge, jullan är i sthlm och jag börjar sju imorgon. festligt värre!
 
 
bye
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0