creature fear

Idag går det ingen nöd på mig alls.


Igår kväll quizzades det på Tinget med cissi, lollo, jens, werner och en hel hög andra kul människor. Det slank ner några öl, men vad gör det när det är sommar och sol?

Imorse förblev telefonen tyst, så jag stämde träff med jossen. Mötte upp erika och axel för promenad i solskenet. Josse är van pw-are och var iklädd toningskor, cykelbyxor och sporttröja. jag körde på estet-gympa-stilen med trasiga converse, svarta långa tights och sönderklippt bandtisha. heh. ingen sportyspice här direkt..

i eftermiddag ska det bli fika med tjejerna. Maja fyller år, men har dragit till cypern den jäveln. detta efter att ha kommit hem från serbien i måndags. den som ändå hade sommarlov.

ikväll blir det fotbollsmatch och lite grillchill hos yllners. vilka som joinar återstår att se.


kollade just på en dokumentär. fotbollsdoktorn hette den. fan vad bra den var! blev sugen att åka till afrika. göra något av mitt liv, hjälpa andra. åååh.



funderar på att hoppa in i duschen, så att man är klar och redo närhelst las chicas kommer tillbaka från landstället. nån gång mellan fyra och sex liksom..


jag tänker fan högt till och med i skrift.

sjukt


adjööö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0