whatever happens, i'm okay

orkar inte.

tar snart ingenting på allvar.






gry är hemma igen. jag, pappa och millis åkte och hämtade henne. fan vad drygt det var. jag kommer nog aldrig enjoya en roadtrip alltså!

har kört ner ett par koppar kaffe i magen och försöker få rätsida på min närliggande framtid. med andra ord kvällen. jag vet inte. stod över fjortishotellet igår. det hade tydligen vart rätt fett, men jag vene. tror inte att jag tyckt detsamma.

det lyssnas på jeff buckley och tittas mot himlen. det kanske inte regnar ikväll ändå?



jag hatar att vara snäll. jag ska sluta med det. folk blir inte snälla mot dig för att du är snäll. snarare tvärtom. är trött på sånt. människor är ynkliga varelser.


adjö




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0