You desired my attention, but denied my affections

Jag är inte bakis. Jag drack inte alls igår. Det känns skönt. Speciellt när karin berättar om hur livets värsta snefylla fick en uppföljare under gårkvällen, men hur hon hanterade det med glory.

jag blir stolt.

snart ska hon, emma och sara ut i europa med varsitt interrailkort. fyfan vad sweet. jag kommer tänka på de varje dag när jag springer med post...

igår träffade jag marika för första gången på hur länge som helst. på systemet då förstås.. hon ska vara hemma i sommar. fett som fan!


Gryhunden är sjuk och ligger inlagd på strömsholm. det suger lite. jag är ingen hundfantast, men hon har ju liksom blivit en familjemedlem. alla andra är oroliga som fan. jag hoppas att de kommer på vad felet är åtminstone. hjälper ju dåligt att mammas jobbarkompis fick avliva sin hund i veckan. värdo.


hoppas på att erika och axel dyker upp snart. wee!


adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0