Beväpna dig med vingar

ojoj, kände ett sting av inspiration helt plötsligt. vad göra?

ingenting, om jag känner mig själv rätt. har gjort alldeles för mkt konstiga grejer när jag känt mig inspirerad. färgat håret orange, klippt lugg på mig själv (ett flertal gånger), klippt sönder kläder och ångrat mig, möblerat om och ångrat mig.. listan kan göras lång. ska nog hjälpa millis att göra klart för omtapetsering av hennes rum istället tror jag. känns lite mer lagom.

jag älskar lagom. jag är verkligen ingen dekadent människa.


erika är och skriver högskoleprovet. är inte ett dugg avis. vore dock ett otroligt bra move rent karriärsmässigt för mig att göra det, så jag antar att det får bli så nån gång. blä.

är trött och lite förkyld. sucks. är nog dock inte på långa vägar lika trött som min happy camper oda, som efter att ha gått upp 04 igår morse och jobbat, bara sovit EN timme inatt och ska festa igen ikväll. tror att jag ska lägga in 112 som speed dial i förebyggande syfte..

väntar på mamma som skulle köpa choklad åt mig. jag älskar verkligen sött. det är tydligen inte alls bra, men hey, you only live once och så länge jag inte blir obese tänker jag inte bry mig. förövrigt kommer det bli årets första chokladkaka. or wait, den första chokladkakan sen nån gång i höstas. that's right. i'm not that bad after all. 

sitter jag och försöker rättfärdiga en chokladkaka?

fyfan vad lame.



adjö






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0