money can't buy peace to your soul

fan, jag brände pengar idag också.

jag är min egen dödgrävare.


än så länge har jag spenderat stor del av denna helg i bil och så kommer det förmodligen förbli. igår sala-vbkil och sätrabrunn tur o retur twice. idag avesta tur o retur, samt vbkil-sala fram o tillbaka. fabulous...

ah well. ännu en dag av sol och jag känner mig pånyttfödd. sjuuukt klyschigt skrivet, men det är det närmsta jag kommer känslan i kroppen. lätt och luftig, ljus och klar. skönt som fan är det och jag tror det beror på vädret. kanske.

önskar att jag hade mer pengar. mycket mer pengar. folk säger att man inte blir lyckligare med pengar, men jag tror de inte. det är klart att du kan vara rik och olycklig, rik och ensam. jag är dock övertygad om att det finns fler fattiga och olyckliga. har man pengar kan man åtminstone leva ut lite.



lördagar går fort. det är de dagars om är svårast att ta vara på. just därför ska jag nu lämna datorn och gå och hjälpa mamma att sätta upp gardiner. glammigt.


adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0