när man släpper taget tar man steget

Igår sa oda att hon haft lite ont i halsen i veckan. imorse vaknade jag med dunkande bihålor och nu sitter jag och kämpar för att få luft genom näsan. livet suger.

millis är här och ska sova över. hon ska upp sex och jag nio. woawao vilken lyx!

nej gud, nu blir det nässpray!


fick mess idag av julia. det handlade om en av markus krunegårds nya låtar. sitter nu och lyssnar på askan är den bästa jorden. Den är så fin, så fin. Dock tycker inte jag att verserna väger upp refrängerna, men jag har alltid varit en sån som tycker bäst om refrängerna och som nästan alltid fastnar för hitarna på album. känns lite mainstream och tråkigt, men vad ska man göra? man känner ju som man känner?

imorgon blir det ännu ett kvällspass. hade betalat mkt pengar för att få springa brevbäring istället!




jag vet hur ont det gör när hoppet dör
men askan är den bästa jorden



åååå. jag våndas.



adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0