now you're just somebody that i used to know

inatt sov jag mellan 5 och 6 och en skvätt mellan 7,15-9.45.

jag är med andra ord fruktansvärt trött.

imorgon har jag dog duty. ohärligt.


är hungrig även fast det känns som om jag ätit hela världen idag. mellan 18 igår och 11 idag åt jag ingenting, så har liksom haft lite matunderskott today. så går det när det feztas. hade iaf en jättekul kväll och en mysig förmiddag med odan.

ska gona ner mig i soffan igen tror jag. alternativt hänga med min understimulerade, rastlösa syster som vandrar runt i huset som en osalig ande.


jag är djupt ledsen över att det ser mörkt ut att komma in på programmet jag vill gå i höst. tänker därför söka de kurser som ingår i programmet och läsa de i alla fall. det är planen jag tröstar mig med for now. det var längesen jag var så pepp på ett miljöombyte. det känns rätt och jag hoppas att det blir okej.

önskade att jag hade något gott att dricka. det enda jag kan tänka mig är kaffe eller te, något som inte direkt bidrar till att bota min huvudvärk..


sitter och fingrar med axels armband som han glömt på skrivbordet. igår blev jag tagen för hans flickvän. så kan det gå när man är lik sin syster. heh.



adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0