don't feel like dancing

Det som eventuellt skulle bli en vit helg slutade med en flaska vitt vin runt karins köksbord. eller asså. hon kramade den röda flarran och jag den vita. erika var nykter och körde hem oss genom skogarna. damn vad rädd jag var, hon kör som en iddi, helt sjukt!

har just ätit frukost bestående av te och rostat bröd. jag skulle kunna leva på rostat bröd. är skönt dagen-efter-vin-seg och ska snart ut på promenad i solen med systrarna och tvätta en maskin vitt innan jag drar mig tillbaka mot salatown.

loggade in på fb och såg att det nog inte bara var jag som vinade igår.. undrar om det kommenteras nåt imorgon @ work..

haha.

nejmen.


adjö vänner

Kommentarer
Postat av: den farliga

haha tänkte jag när jag läste det där med att erika kör som en idiot. Jag minns en gång när jag åkte efter dig när vi hade varit hos karin. det var inte helt ofarligt det heller kan jag säga.

2012-05-13 @ 16:12:08
URL: http://amaliadenfarliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0