it's a cruel town

Läser i julias gamla blogg. den hon hade till för ca ett år sedan. läste igenom våren 09. det bästa halvåret i mitt liv so far tror jag. känner likadant när jag läser i min egen om de där månaderna. man var kvar i tryggheten, man upptäckte fortfarande en hel massa saker, hade fortfarande första gånger, man var hungrig på livet och man var blåögd som ett barn.

jag säger inte att jag redan blivit cynisk, men jag är annorlunda på många sätt. samtidigt är jag mig så otroligt lik..


det är en koala på tv. så otroligt söt! önskehusdjuret. det eller en wombat. de tär nåt med de där australiensiska djuren..


jag råkade göra för lite mat tills imorgon. suger ju.

göra mer?

orkar inte.

det är bara hunger.



adjö
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0