it's such a fine line

ännu en helg går till historien. avslutade den med en solpromme med odan.

igår var det lite fest på olika håll. lite min lägenhet, lite en annan lägenhet, lite tinget, lite replokal. mycket vin och öl. snälla olle skjutsade oss så vi slapp slita på fötterna alltför mycket. sov gott vid odas sida och drömde om coca cola. vilket FET satisfaction det var när jag vaknade och fick reda på att kall, avslagen, svingod cola stod och myste i odas kyl! lyxfrukost!

det har gått upp för mig nu så sakterliga att det ska flygas i veckan. inge kul alls ju. har inte tänkt mig att dö i en flygkrasch. fy.

höll på att dö av hjärtattack idag dock. jag och lilla mu gick en promenad i solen.. i skogsbrynet. mitt i en diskussion skriker hon och hoppar iväg. jag tittar ner och ser en huggorm ligga och mysa precis vid min fot. jag är ordentligt skiträdd för ormar och får ju the creeps of the year. millis börjar grina och ringer pappa och vill att han ska hämta oss. hon tänker inte ta ett steg till deklarerar hon. pappa svarar inte och hon går och grinar i en dryg kvart.

kul promenad.


min lägenhet har slagit på sommar mode (inte fashion, utan mode på engelska), vilket innebär att det är some serious växthusfeeling här inne. varmt som fan. drygt.


ah well.

blandar bridget jones 2 med neil young. intressant och inte alls passande soundtrack.


over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0