King of the world

Well I'm nobody's baby
I'm everybody's girl
I'm the queen of nothing
I'm the king of the world



Lyssnar på erikas first aid kit-platta. och ja, man kan fortfarande köpa såna. haha.


Är rätt seg efter en dag i vässan med erika, tove och frida. Filip och Fredrik igår var GRYMMA! Så otroligt roliga och bra. Vill gå igen fast i en annan stad. uppsala ikväll hade varit rätt fett, men har varken ork eller pengar.

Efter showen vart det cider på pitchers. Lite sega i starten idag, fast inte värre än vanligt, heh. In mot stan för morgonfika, lite kik i affärer och som avslutning ramlade vi in på magic lines och jag gjorde en conchpiercing. woopa! ont gjorde det och jag har förlorat mitt bästa sovöra för ett tag framöver. fasen. det var det värt dock, för den är fet! är liite skraj att ramla ner i piercingträsket nu, för man fick en liten rush av smärtan, men eftersom jag inte vill ha nån i ansiktet eller under naveln så tar det ju rätt snart slut på ställen...


ah well. ikväll blir en lugn kväll. folk verkar lite otaggade så jag stannar på landet tills imorgon. good times!


adjö








Kommentarer
Postat av: Karin

Jag kommer hem nästa helg och petar på den ;)

2012-05-05 @ 13:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0