once upon a time there was a girl

Läste erikas senaste blogginlägg och tänkte att ja, veckan som gått har varit helt otroligt bra!

Just nu är jag lite high on life, och jag vet att sånt är provocerande och jävla drygt att höra om, så från och med nu kommer det inget mer sånt här.

För att klämma fram vad som finns på ovanligt lågbelastade minuskontot har vi ju de givna: det är söndag, jag är bakis, kneg hela veckan lång, det ska regna o vara kallt, jag har lite för lite cash, den där jobbiga känslan som trycker en i bröstet så fort man kommer att tänka på den..

ah ni vet.


Igår blev det festligheter hos karl. det var riktigt trevligt och jag flippade som vanligt lite med odan och drog in en kondom genom näsan och ut genom munnen. jävlar i havet vad äckligt det kändes när man drog i båda ändarna av den samtidigt. en helt ny känsla vill jag lova!


klockan rusar som vanligt dagen före jobbdag. ångesten letar sig fram mellan synapserna.

har nog aldrig använt ordet synaps här förut. nervtrådar, typ. för de som inte visste det.


adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0