that's my charm

och plötsligt öser regnet ner. vad hände? gick hem från jobbet i solsken, hoppade in i duschen, kom ut ur den och mötte hällregn.

det svänger fort ibland.


superchill dag på jobbet och nu en superchill eftermiddag på johanssons med Julia och sen Oda. Rätt bra avslutning på en bra dag.

jag börjar få magkatarr.. igen. har behövt stanna och vänta ut smärtan ett par gånger under turen idag. måste sköta kosten nu ett par dagar innan london, för då tänker jag fan må bra!!

har pratat med oda om det här med hobbys, intressen och passioner. jag har ingen hobby. jag jobbar och träffar vänner. hänger och chillar mest. jag älskar att prata och ventilera allt, allt, allt. jag är en känslomänniska med ett lite hårt skal och ett jättemjukt inre. jag är kreativ i mina tankegångar, men använder röst och tanke åt att uttrycka mig, inte pensel, penna, kamera eller gitarr.

skulle jag dock ha en hobby skulle det nog vara att sy upp eller sy om kläder. det är kul som fan!


ah well. tiden rinner iväg.

på med ansiktet och ner mot stan!

adjö



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0