det dom aldrig nämner

hög på koffein. känner mig nästan full. haha! billigt måndagsnöje.
 
åkte hem till uppsala imorse och traskade till skolan bara för att se att föreläsningen är inställd. oskönt. gick och handlade mat istället. sitter nu och är svinsugen på allt i kylen. i've got munchies av allt kaffe jag suttit och druckit i hopp om att inte somna ifrån kurslitteraturen. tog en titt på schemat och inser snabbt att jag kommer ha näsan i böckerna en stor del av min vakna tid de kommande 10 dagarna..
 
tove har inte kommit hem efter skolan. har lärt mig att inte bli orolig, hon är antagligen kvar och pluggar med de andra. den dag hon cyklat ner i ån kmr jag inte reagera förrän dagen efter.
 
shit vad hemskt!
 
ser dock att hennes spotify används, så hon lever iaf!
 
 
vad lätt det är att fastna vid datan istället för att göra ngt produktivt. fan.
 
efter lördagnattens fysiska prövningar (missförstå mig rätt nu. dans, trädklättring (?) och släpande på kompis) känns det i benen att man inte springer trappuppgångar for a living längre. gud. får mjölksyra av att gå till köket och fylla på kaffekoppen ju förfan.
 
 
ååååååh vad jag inte orkar detta mörker. syftar nu på årstiden. o.m.g vad jag längtar till sommaren!!
 
 
adjöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0