hello mum, i'm your cherrybomb

tove tittar på en dokumentär om ryska fängelsetatueringar (?). Hon har tidigare snöat in på colombianska gängtatueringar... eh. hon slutar aldrig att förvåna!


själv sitter jag med ena ögat på datorskärmen och andra på tvn. mitt i naturen går till botten med "älgdöden" på öland. såg en död älgkalv nyss. den var söt. pappa brukar retas att jag är känslig när jag tkr det är sorgligt när de styckar upp skjutna kalvar. känner dock att det inte är jättekul att skära i små kroppar av något som inte hunnit haft annat än ett väldigt kort litet liv.


kollade tillbaka här i bloggen. läste november 2010. tycker alltid att de gamla inläggen är roligare än de nya. antar att det går i vågor det där med skrivandets gåva..?



tappar koncentrationen nu, så avslutar här.


borde verkligen förbereda mig inför morgondagens seminarie. pallar typ inte. blir nog chaite och breaking bad istället.



adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0