som långa tåg av längtan

jag älskar alla vill till himlen med thåström. speciellt musiken. så dramatisk.
 
just nu läser jag en bok som alla idioter i sverige och världen borde läsa. veiled sentiments. jimmy åkesson borde läsa den. alla feta, korkade, outbildade, trångsynta människor som tycker att de har rätt att öppna sina fula munnar angående saker de inte vet ett skit om och inte heller tänker ta reda på. de borde läsa den. det borde alla andra också för den delen. alla borde läsa all min kurslitteratur, för folk är alldeles för egoistiska och trångsynta för att världen ska kunna existera i sin nuvarande form länge till.
 
 
en lycklig människa vet aldrig om på vem han slår
 
 
jag och erika skjutsade just lillasyster till en vän. hon satt i baksätet med en rykande färsk familjepizza i en kartong. ville stanna bilen, ta pizzan, rulla ihop den och röka den. SÅ gott luktade den. för god för att ätas nästan.
 
imorgon är det luciarep som hägrar. gött det! hoppas att det känns lite mera färdigt när vi är klara imorgon än vad det gör nu. har lite ångest måste jag säga.
 
adjö
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0