sweet as sugar and everything nice

inställd föreläsning även idag. upptäckte det precis när jag tänkte gå till skolan. det blev ännu en hemmadag. att vandra runt i lägenheten sminkad får mig att känna mig lite som en real housewife of new jersey. inte helt kul. vägrar dock att ta av det i ren trots eftersom foundationen snart är slut..
 
eh.
 
har läst lite drygt ett kapitel i boken på tre timmar. fastnar med allt möjligt annat. svtplay, serieavsnitt, städning, disk.. jag är hopplös.
 
snart lär jag ta mig i kragen och tänka ut en outfit till kvällen. hatar att det är så jävla kallt ute. allt ser ut som skit med en vinterjacka över. verkligen. speciellt i mina vinterjackor. behöver en ny. har inte köpt nån sedan 2009. mycket har hänt sen dess.
 
tror inte att min pengaångest har varit såhär pass på flera år. försöker bita ihop, men det är fan svårt.
 
pengar suger.
 
de tänker göra om mitt schema i slutet av veckan. lite bajs. jag som tänkt städa och ta emot oda på fredag. det blir skola och sen oda. städa får bli torsdag kväll. vill att det ska vara fint när nya personer kommer hit. det är aldrig fint här.. än.. men det kan åtminstone få vara rent.
 
 
adjö
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0