not getting there

Sitter här emd en to-do-list. Precis så som man inte ska göra när man vill undvika stress. hrmp.
 
Är irriterad över att jag itne hittar kurslitteratur till nästa delmoment. Ingenstans! Idioter.
 
Har inte hunnit långt med min dag so far, men det får vara. gick upp nio och pw:ade en halvmil. in och frukosta lite i soffan till malou och så nu lite bokletning. har iaf lånat om erikas böcker, som hon smsade om vid åtta imorse..
 
tvätta, öva bröllopslåtar, läsa ut kurslitteraturen och rafsa ihop nåt att ha på mig som är finare än millis konfalägerströja och gamla grå mjukisar med hål i, ska göras innan kl tre då det är johanssons med oda som står på agendan. fett!
 
jag älskar fredagar. alltid. always and forever.
 
 
adjö
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0