pictures of you, pictures of me

Det har blivit dags för lite bilder. kollade igenom vad som fanns på mobilen och hittade lite allt möjligt krafs. enjoy!
 
minimalistisk söndagsbakisfika med julia.
 
ingenjörerna bygger ihop vår soffa <3
 
att bo ihop med en ingenjörsstudent...
 
var till sthlm och hälsade på juliAA
 
Olles manliga systemetkorg.. notera hur vi åtminstone står vid ölen..
 
toves male friends lämnar kvar roliga saker för mig att leka med
 
busköra postmoppe med Jonas
 
anka fulposar (med liiite för mkt vin i kroppen tycks det)
 
twofaced.
 
 
har varit nere på stan idag. höstkängor, tights, tröja, linne och strumpbxr. färdigshoppad för den här månaden tror jag bestämt.. fyfan. ångest.
 
imorgon glider jag hemmåt salala igen. gud, folk måste tro att jag ljugit när jag sagt att jag bor i uppsala eftersom jag syns i sala like all the time. pin.
 
haha.
 
nejmen.
 
har varit i tvättstugan. drygt 2.0. nu är det mesta rent iaf. skönt det.
 
kollade på en dokumentär igår. tabloid. kan tänka mig att folk tycker synd om joyce mckinney, men seriöst, jag tyckte bara hon verkade weird. tove somnade, som vanligt när man ska titta på film. kul tjej.
 
nu blir det diska.
 
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0