don't you worry

Sitter och är sämst på att starta min dag. har en hel del som ska göras today. tvätta lite, handla, PACKA UPP once and for all. Gud vad seg jag är. Väntar på att Oda ska höra av sig igen efter nattens bravader. Återstår att se när det blev en rendez-vous.
 
vill ladda upp lite bilder. det får bli ikväll.
 
Har haft en superbra helg än så länge. Fredag på nordiska museet med klassen och Hiveskonsert med bästa julia. Regn och kyla. Vi frös typ ihjäl på vägen hem, så ölplanerna på söder styrdes av och det blev kvällskäk på BK istället. fyfan. ångest. men sjukt gott! Myssov i julias kalla, kalla lägenhet. stickade tröjor, mjukisbyxor, sockor, dubbla täcken och en stor filt. sov som en prinsessa. Upp och ner på stan. träffade oda, olle o bissen. tappade kontrollen på weekday vintage. har nu pengaångest. djup. Tillbaka till uppsala, hem och duscha, äta och ladda om, därefter fest hos rakel och sen terassen. avslutade på BK ännu en kväll. MER ångest.
 
haha.
 
jag dör.
 
i veckan blir det långa promenader och lite skräpmat. ingen skräpmat!!
 
nej, nu måste jag börja plocka grejer. ser ut som skit på mitt rum. stökar till på en dag. EN dag.
 
correction. en timme.
 
suck
 
adjö
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0