låt mig få bära dig

Pappa är i mitt rum och skruvar ihop bokhylla och skrivbord. Skönt att äntligen få ihop möbler så att man kan plugga därinne. Jag låter honom arbeta ifred och sitter i soffan och är hungrig. känner dock att jag av artighet ska vänta emd att smälla upp ätbart tills han är klar.
 
imorgon ska jag vara på 9.09-tåget till sthlm var det tänkt. halv elva på nordiska muséet med klassen. därefter ut till lidingö och Julia. Chill och lite mat och sen vidare tillbaka ut på djurgården för att se HIVES! åh, ska bli så kul! Dessvärre har vädret svängt, från strålande sol till vidrigt regn. ganska mkt oxå. är väl själva fan att man inte kan åka ut till grönan utan att det regnar! i våras stog vi där, oda och jag, i pissregnet och kollade på maskinen. det var fett såklart, men hade varit ännu fetare utan regnet..
 
blä
 
måste kolla öve rmina finanser. de sinar snabbt när man har en trea att fylla med möbler. fakk.
 
ÅH btw. har ordnat ett välkommet tillskott i kassan i nästa månad. Jag och Olle ska giga på bröllop!! weee! måste öva, öva, öva upp rösten som legat i dvala ett tag nu. texter måste pluggas, vi måste repa ihop oss. men jag är förväntansfull! nervös faktiskt också.
 
jag hatar regn. jag hatar det verkligen.
 
och så är jag fruktansvärt hungrig.
 
kanske därför jag befinner mig i gnällimbo atm.
 
adjö vänner
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0