living in a box

jag hatar att packa. jag hatar att TÄNKA på vad man ska packa. Man begränsar sig så. Vill ha så lite bagage som möjligt till helgen. Skitsvårt! Man vet ju inte alls vad som ska hända i helgen. vill man vara fin eller snygg, blir det hottan eller vinkväll? eller inget dera? filmkväll? Blir det en festkväll eller två? Regn eller sol, varmt eller kallt?
 
it's killing me.
 
har packat lite kläder nu, men det svåra is yet to come. jackan. jacka eller kavaj? varm eller kall?
 
hjälp mig snälla
 
 
som tur är har jag ju gott om systrar och en vän med mkt bra klädstil, så skiter det sig får jag väl i värsta fall lägga huvudet på sne..
 
 
allt löser sig.
 
Nu måste jag diska. tove är long goneoch vi lär väl inte ses förrän på måndag kväll. då MÅSTE jag tvätta!
 
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0