them bones

usch, jag mår fysiskt illa av att leva i flyttkaos. Allt är så oorganiserat och jobbigt och jag vet inte längre vart jag packat ner vad. Hade ju inte gjort så mkt om det inte vore för att jag måste flytta i omgångar. tisdag och lördag. Viktigast är ju kläder och grejer så att man kan äta. Tallrikarna och besticken ligger dock i olika lådor. uh. får se om jag har tid att flytta om lite när jag kommer hem imorgon kväll.. extra jobbigt är det ju att jag inte kommer vara med och flytta grejerna från sala, utan bara på plats i uppsala, så jag har ingen riktig kontroll över vad som kommer med och inte. bara att hålla tummarna att de tar rätt kartonger..
 
 
nog om det.
 
igår var det bröllop mellan Karin och Johan på Kristinehovs malmgård på högalid i stockholm. hällregn till en början men sen var vädret okej hela kvällen. Jättegod mat, jättemånga tal, några kul gäster, några inte så kul gäster. mousserande, rött och vitt vin, hembryggt öl, groggar och avecer. fest var det! hängde med systrar och kusiner mest. lite föräldrar på slutet. hade en bra dag! erika tog bilder, så kan hända att jag får upp några såna vad det lider.
 
känner för att se en bra film. har packat ner alla dvd:er, så förlitar mig på tvn idag. en romantisk komedi. är sällan bra.. 
 
har fixat ihop en nollningsoutfit.. hoppas den duger. hoppas att det inte tas sådär jättemkt bilder. heh. har lyckats fixa skavsårsblåsor på båda hälarna också. isn't it fab. bara för att jag inte får cykeln till rätt stad förrän på lördag. i love my life.
 
 
adjö
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0