they're spending most their lives living in a gangstas paradise

Tidigare inlägg skrevs igår men hade tydligen inte publicerats, så jag postade det nu. känner mig lite töntig.
 
 
Jahapp. Det blev utgång igår. Förfest hos Rickard, dit jag fick ta mig själv eftersom tove uppptäckte ett hål på strumpbyxan när vi satt på bussen, vilket gjorde att hon vart akut tvungen att hoppa av bussen, gå hem och byta strumpisar och sen cykla till rickard. gjorde en entré så creepy som bara jag kan göra. Kom ihåg portkoden så gick upp och knackade på hans dörr. inget svar, så gick in i den lilla lilla lägenheten som är som vårt vardagsrum i size. Där inne i mörkret sitter rickard och hans kompis jonathan och äter mat. säger hallå, men ingen reagerar, så står och tittar på dem en stund. till slut ser jonte mig (han har aldrig träffat mig förut), ser rädd och väldigt frågande ut och petar lite diskret rickard på låret. och så började gårdagens förkaka. haha.
 
Därifrån vidare till Vdala där vi av någon anledning stog på lista. Blev fulla och dansade ihjäl oss på det sista Velvet någonsin. Hem och sova, vaknade av ett sms från rickard kl halv sju att nu skulle han gå och lägga sig. Härligt!
 
Idag brunchade vi. Helt amazingly gott och som vanligt blev jag alldeles för mätt. Tove drog iväg till ångan och jag och rickard myste runt lite i finvädret, tog en sväng på bibblan och gick hem och kollade på hasse och tage och bakissegade i rickards dömjuka säng. tentan drog mig därifrån och nu har jag lyckats skriva ännu en fråga (två kvar nu, woop woop), samt laddad en tvättmaskin. hatar att ha tvättstuga.
 
ska gona ner mig i soffan med choklad och en film senare. dangerous minds ska jag se, bara för att jag och tove har en hang up på låten gangstas paradise at the moment.
 
 
äntligen ser prognosen för tisdag liiiite bättre ut vädermässigt.
 
 
adieu vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0