du kan alltid vända om

Sitter i detta nu och gnisslar tänder över att jag egentligen inte har nån lust alls att ut och springa snart. Inget sällskap får jag heller, men eftersom det blev hetsmorgon imorse uteblev min morgon-halvmil. Tas alltså igen med samma sträcka, dubbla tempot. uäh. Kan dock inte komma ifrån att det är rätt skönt att svettas lite ibland.
 
Idag var det en vecka till kursregistrering och upprop. Blandade känslor för det måste jag säga. Längtar ihjäl mig efter Uppsala, men desto mindre efter skolan, hrmp.
 
 
Kan man springa med hörpluppar, eller trillar de ut? Känner att riktiga hörlurar är på g, sambo köpte idag (igår?) såg jag på insta. Korallrosa. Fina! Jag vill dock ha mörka tror jag. Blå eller bruna eller nåt. Nu behöver jag dock ha nåt, vad som helst, som blockar mina öroningångar och stänger ute skramlandet av all metall. Köpte ett gäng silverringar idag och proppade öronen fulla, alla hål fick en ring (just as dirty as it seems..eh) så nu rasslar det så fort jag vrider på huvudet. Charming 2.0.
 
ah well.
 
Har haft seriösa cravings efter sushi nu i ett par dar. Imorgon blir det, för såhär kan vi inte hat'!
 
 
nej. nu blir det springa. heja heja!
 
 
adieu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0