meet me in the city

Erika och jag delar hem den här veckan. Jag klagar inte, för jag får tillgång till dator igen.
 
Två jobbdagar kvar nu. Heja, heja! Känner jag min arbetsplats rätt kmr det nog bli ett par strödagar till i veckorna som kommer dock. Kanske. 
 
Grabbarna på jobbet är på mig alla dagar i veckan om mina festvanor. Idag ropade adam när han kom tillbaka från turen: "JOHAAANNA, vart är förfesten ikväll då?!". HAH, blir inge mer onsdagsklubb i år. den har inte levererat tkr jag nog. inte värd att vara bakis på jobbet för i alla fall.. Efter att jag snackat ner onsdagsklubben smyger agnes fram att hon nog tänkt gå (på första för sommaren) haha söte. hoppas hon får kul!
 
Erikan slutar inte förrän halv tio. segt. ska snart ut och gå en sväng tänkte jag. En såhär pass liten lägenhet får det att krypa i kroppen ganska på en gång faktiskt.
 
den som brände ner moskén som stog på en liten ö i dammen här i sala. idiot. 
 
ville bara säga det. 
 
 
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0