Thirty and poor, she was alone

Ibland smyger den sig på. Den där isande känslan av.. skräck, tror jag att det är. Rädsla för ensamheten, rädslan att aldrig hinna trycka på play-knappen, förrän det är försent.
 
Min senaste musikaliske kärlek, Masquer, påminner mig om det med sin singel Happiness.
 
Ska ta en dusch, måla tånaglarna och sjunka ner i soffan en stund. Läste ut boken En dag för en dryg timme sedan. Den var riktigt bra. Gick ut och gick dagens andra promenad och tänkte på den en stund. Jag vill ha en Dexter. Har jag redan en? Tankarna drar sig mot någon jag nyligen lovat mig själv aldrig lita på eller anförtro mig åt igen. Nej, jag har ingen sådan karaktär i mitt liv. Ingen av manligt kön iaf, och ska plotten funka lär det vara det. Att jag och Sara ska gifta oss med varandra när vi är fyrtio känns som att det kräver väl mkt av båda oss. Vi lär va rätt otrogna mot varandra, om man säger så...
 
 
Eh.
 
 
such a sad one I've become
 
 

Är sugen på kräftor. På lördag blir det. Fint de!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0