come on santa

En bra julafton följs av en stressad juldag. Eller nej, stressad var nog en överdrift, men har varit vaken i en och en halv timme, varit ute och gått 4km och nu ska jag med MYCKET ångest inombords öppna uppsatsdokumentet. Jävla skit. Ångrar mig att jag var så förbannat lat dagarna innan jag åkte hem på jul. Hade verkligen hunnit skriva klart skiten, men nej. Tänkte att "hur jobbigt kan det vara". bra där johanna... not.
 
Ikväll blir det hemvändarutgång på Sala statt. hoho! Ska bli spännande. Har inte varit i byggnaden sedan i augusti, vilket måste vara rekord under de dryga fem år jag fått gå ut. hrm.
 
Bara för att jag känner att jag måste skriva uppsats kommer jag på tusen saker att göra. Sneglar mot gitarren, mot olästa böcker, mot pianot, mot tvn, till och med mot nagelfilen. åååååh
 
 
Bilder från jul kommer, förmodligen på facebook, men den som lever får se. 
 
Nu måste det skrivas om det någonsin ska få bli nåt mysande. död och pina. måste packa också, för från och med i eftermiddag kommer jag inte hem förrän på fredag kväll efter jobbet. jej
 
 
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0