i wanna leave the world

Hela min kropp värker från insidan och ut. Jag längtar så mycket till jullovet att det är sjukt. Orkar snart inte längre. Skola och osäkra, icketänkande idioter till människor i min närhet.
 
Tack och lov är de flesta i min närhet fantastiska och bäst. Efter över en timme i telefon med först felicia och sen matilda kunde jag åtminstone låta mig vaggas in i sömn. En sömn som bjöd på konstiga drömmar och klen tröst för ett värkande hjärta, men åtminstone ett avbrott av något sånär återhämtning.
 
 
Jag vill kunna sluta ta magmedicin och ändå slippa ligga i fosterställning av magkatarr. Jag vill bli bättre på att kliva ur mina egna onda cirklar och ha modet att konfrontera de som gör mig illa. De som inte förtjänar en plats i min inner circle, men som övertygar mig med ord och gärningar gång på gång. 
 
Det måste vara så skönt att inte fatta, för tro mig. När man fattar åt dig, ditt vider, så blir ditt agerande så jävla schizofrent och konstigt att man undrar hur du ens får på dig kläderna på morgonen. 
 
 
Nej. ont har jag. Tack och lov spelar matilda i svava i eftermiddag. 
 
 
 
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0