it's hard out here for a bitch

Nu är jag så dödligt trött på den här skituppsatsen att jag inte ens okrkar öppna dokumentet. Fyfan. Att det känns som att min handledare inte gillar det jag skriver men inte säger något är än mer irriterande. men men. Det är bara att bita ihop. Har snart överskridit sidantalet, men har ett analysavsnitt kvar och så en avslutande diskussion där det ska knytas ihop, vilket jag hoppas kommer låta sig göras på tre, max fyra sidor. Sen ska teoriavsnittet skrivas om, källorna ordnas.. uäh
 
tittar på musikhjälpen. mysigt! borde dock stänga av och ta mig i kragen. det blir. snart.
 
 
asså åh. snokade just runt lite on the internet, som jag gör när jag egentligen har alldeles för mycket annat att göra. jag borde sluta. vill duscha.
 
 
nu blir det pluggeliplugg
 
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0