livet är fult, men jag sjunger så fint jag kan

Haha, tänkte precis inleda detta inlägg med frasen "it has begun". Tyckte sedan att det lät bekant och tittade efter. Jodå, det var visst igår jag gjorde det ja.. eeh. Skyller på att det faktiskt har startat nu och att jag känner och beter mig som en schizofren duracellkanin. Jag läser och tänker så intensivt att jag blir fundersam på om det inte är läge att plocka ner brandvarnaren, samtidigt som jag sitter framför bloggen och facebook, instagram och twitter, snyftande och scrollande med tummen i en enda synkad koreografi. 
 
Jag vill inte börja skriva, samtidigt som att jag vet att det är den enda vägen ur detta kaos som just nu är i mig 24 timmar om dygnet. Som stör min nattsömn och fräster på mina inre organ. Bokstavligen. Min magsyra skojar inte när jag är stressad..
 
Var över på en liten fika hos felicia idag. hon hade ett oidentifierat pipande ljud i sin lägenhet, som efter mycket letande och tillslut (efter att ha förlikat sig vid tanken på att vara galen på riktigt) hittades liggande uppepå en garderob, dammig och VÄL gömd. gotta love andrahandslägenheter. man vet aldrig vart ägaren lagt alla prylar. Vi julfikade lite idag igen, denna gång med julknäcke med skinka och senap. vi gjorde även en musikalisk resa genom våra manliga erövringar. haha! SÅ kul! Vi lyssnade alltså på alla våra gamla raggs musik. dömde och prisade om vartannat. Kom överens om att ha en förfestkväll där vi BARA lyssnar på deras musik, en raggkväll. Längtar. Gillar dessutom att det blev lite blandat rent genremässigt. Vi är inte så enkelspåriga som vi ser ut ;)
 
 
Nu ska jag gräva ner mig i litteratur inför uppsatsen. Totalt helt jävla skittråkigt är det, men det lär göras så att jag förhoppningsvis kan börja få ner lite bokstäver imorgon. Så fort man kommit igång ordentligt brukar det kännas bättre. 
 
 
Adjö
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0