walk on with hope in your heart

Det pluggas på blåsenhus idag med en trio ingenjörer och felicia. Jag har åstadkommit en och en halv sida text ungefär tror jag, jag har fått i mig nästan hela termosmuggen med kaffe och en rejäl matlåda. Just nu är jag rätt mätt. Vi har delat på oss efter ett par försök att haffa ett grupprum utan att ha bokat. Rickard sitter uppe under flygande salen och jag, tove, stina och felicia sitter i en lång korridor. det är omysigt och jag fryser, men det går ändå rätt bra. 
 
har gjort en gif dagen till ära:
 
 
varsegoda!
 
lyssnar på musikhjälpen. emma och kodjo är så fina. sara har jag liite svårare för, även fast jag inte vill ha det. dumma mej.
 
nej, nu är det slut på procrastination. time to work!
 
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0