I got nothing left inside of my chest, but it's all alright

My regrets and texts sent to taunt me.
I never claimed to be more than a one-night stand
I've given everyone I know
a good reason to go.
But I came back with the belief
that everyone I love is gonna leave me.
 
-Fun. All alright
 
 
Som vanligt stressad beyond my mind över skolan. Det är FÖR mycket nu. Verkligen. Tror dock att många kursare känner lite lika.
 
Asså vänner. Min klass har startat ett Korpenlag i fotboll! haha! soo excited! har inte spelat fotboll sen jag var 16, men nu jäklar. i vår händer det! Om någon har ett par fotbollsskor hon inte använder i strl 38, skrik till, för mina är nog 37or på sin höjd.
 
tove och jag åt middag när jag kom hem och nu skulle vi plugga. hon somnade på mindre än fem minuter, jag svär. jag kan snart inte förbereda mig mer inför morgonens grupparbete, så jag tänkte läsa lite mer, diska undan och ta en dusch (kul info). Sen lär jag nästan, sjukt nog, börja kolla liite på nästa veckans plugg, för innan helgen helst, ska det vara bestämt vad nästa veckas uppgift ska handla om.
 
som sagt. FÖR mycket nu! fattar inte hur man dessutom ska orka skriva en tenta?
 
uäk.
 
går en dokumentär på svt dox ikväll, ettan alltså. fem förstörda kameror. tror den kan vara både bra och jobbig. ska se.
 
 
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0