vad vet du om månljuset förrän du blivit sönderslagen av det

Sitter och lyssnar på Håkan med docsen på. i soffan, med tjocka blöta strumpor i och rejält åtsnörda. Dessa kängor, som får skinnet på mina fötter att falla av i omgångar ska tuktas tills vi en dag uppnår harmoni och kan verka i symbios. I nuläget utkämpar vi ett kallt krig som skulle få sovjets röda flagga att blekna. Tänker dock inte ge mig. Vattentortyr atm och sen tänkte jag erbjuda tove delad vårdnad och uppfostranshjälp. hon är snart i fred med sina docs och därför ska hon få agera supernanny åt mig och mina sopiga fötter.
 
Söndag. Har DJUP ångest över veckan som kommer. Den svåraste seminarieuppgiften hittills, och när den är inlämnad kommer tentan som ska plåga mig hela nästa helg och vecka. fyfan. nästa kurs måste bli bättre.
 
Tove är hos katta och pluggar. jag är hemma och pluggar.. eller ah. har läst två artiklar, tagit hand om monsterdisken, lyssnat på musik på vinylspelaren, kollat ikapp greys anatomy, städat på mitt rum.. så. jag vet inte riktigt om jag kan säga att jag pluggat så hårt egentligen. bakis har vi varit iaf, både tove och jag. Gårkvällen vart jättelyckad. Byggarspelet hemma hos Lucas (ett ölhävarspel med NO mercy) där jag vann mitt livs första flippcup (till mina lagkompisars stora förvåning. jag blev vald sist när det var team picking, haha!).vidare till Kalmars där det var trångt och varmt, men bra drag. träffade Ellen, erikas bästis från en svunnen tid. det var jättekul. älskar det med uppsala, att man rakt upp-o-ner bara träffar människor man känner. ute och på skolan. det är nytt, men ändå tryggt liksom.
 
Ikväll ska jag och tove se confession of a child of the century, med pete doherty och charlotte gainsbourg. jag har inte speciellt höga förväntningar med tanke på raten på imdb (3.3 typ, pinsamt fan), men vafan. han är snygg, hon är snygg. hur illa kan det va?
 
 
adjö vänner!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0