alltid en orkan i hälarna

Bra dag. Har skrivit klart uppgiften sånär som på liite småfixande. Det är för långt, alldeles för långt, men jag orkar inte försöka korta ner det mer. det får bära eller brista.
 
Mormor och morfar kom och hälsade på mig. De ville se vår lägenhet och gillade vad de såg. Lunch på stan tillsammans med Erika och sen smög jag förbi carlings i jakt på en mössa. Blev inget. Det blev två tröjor istället. Shit happens, men jag gillade dem (plus att de var på rea och jag är fattig, eeh). Stickad kofta och stooor mysig sweatie. nöjd. (jag förstår inte det här emd att ta bild på sig själv i spegel.. idag var det dock tvunget att ske, för oda ville se tröjorna och nog för att jag har långa armar, men inte tillräckligt för just detta specifika ändamål..)
 
 
(och för den uppmärksamme, JA, jag har vänt den här bilden så att man ska se trycket)
 
ett wildcard. mitt nyinförskaffade te. it freaks me out. det är rosa och smakar osötad saft. gillart inte fan.
 
nu väntar mer läsning, ett bad, kanske en film och sen, imorgon, är det fredag!
 
 
adjö
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0