morning song

Loggar in på studentportalen en gång i kvarten i väntan på att seminarieuppgiften och powerpointen för den här veckan ska komma upp nån gåååång så man kan börja jobba på den, få den klar och kunna slappna av lite. Fan. Jag gillart inte. än har inget hänt. kan ju faktistk hända att det inte blir en lika jobbig uppgift den här veckan, den tanken har slagit mig, men jag vågar inte slappna av än inte.
 
idag hade jag tvättid halv åtta. japp. 07.30. med adnra ord känns det som att det borde vara dags för eftermiddag snart.. är trött, men börjar bli väl sent för att somna om kan jag tycka.. får plugga lite i väntan på att gå till skolan.
 
ikväll kommer erika.. och 15 byggare som ska festa. jag och erika tänkte plugga, så lugnt och bra och fint som förra veckan.. kommer inte gå hur gärna vi än vill. men men. tove har lovat att de ska dra ut tidigt. they better!
 
tittade på malou och åt yoghurt. hon började visa sekvenser från när de öppnade och dokumenterade från rumäniens barnhem.. jag fick lov att hälla ut det sista ur min skål. mår fortfarande illa när jag tänker på det. herre min gud så fruktansvärt, vansinnigt hemskt! tack mamma och pappa för att ni tog hand om mig även fast jag var lite oväntad.. och att ni inte bodde i rumänien då också förstås..
 
plusgrader ute. sjukt skönt! ska fira med en tunnare jacka. ska INTE fira med mina nya dr martenskängor för FUCK MY LIFE vad jag får skavsår på hälarna av dem! hade redan skavisar innan jag började, som efter lite gnällande genererade att jag i helgen fick tatueringssalva av jeppa att ha på dem. sjuukt skönt. nästan värt att gadda sig bara för att kunna använda krämen på fötter, knogar och armbågar sen.. hmm. men men. nu sitter alla mina skor rätt dåligt, känner man när man har söndriga hälar. får se vad det blir för fotbeklädnader när det är dags att bege sig. flipflop i värsta fall. slipper man få blöta stumpor också. superpraktiskt.
 
 
adjö
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0