no time to think

har städat lillnusses lägenhet här i sala. det sög. speciellt utan dammsugare, eh. rensade ur kylen också. freshh. känner nu att jag hade balkongdörren öppen för länge, för shiz vad kallt det blev!
 
imorgon blir det lite jobb igen. har lite ångest över att det ska regna, but i'll live i guess. har varit mycket värre.
 
näsblodade lite idag igen. uäh. gillar det INTE alltså. känns så otroligt äckligt när det rinner i halsen! kan ha att göra med att jag försökte skriva en tentafråga men inte fick ner något. kan inte tänka på tentan utan att få en klump i magen och en som parkerar i halsen. jag hatar verkligen att plugga och inte känns det bättre när jag jobbar och upptäcker att jag hatar det ännu mer! ångest.
 
 
ska sova snart. tror jag. finns inte mycket annat att göra i en miniliten etta i en miniliten stad.
 
 
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0