when i am most afraid is when i get sucked back in

Hade väckning på nio, precis som förra veckan, då jag nog vågar påstå att det var totalt verkningslöst eftersom trötta jag uppenbarligen inte tillskriver alarmet någon som helst makt över mig när jag är ledig och helt sonika shutted it up like a boss. Idag kom jag dock upp... drygt 40 minuter efter att det ringde. Har nu snoozat bort typ allt batteri på min mobil (som f ö redan ligger tämligen stadigt på dödsbädden) och ska snart skjutsa erika till jobbet i rysskylan. Upplagt för en fabulös start på dagen.
 
Mina missions idag som superledig: Läsa så mkt jag bara orkar och hinner ur konsten att vara kvinna. simon och ekarna har ställt sig i läskön och står och stampar, samt kolla på Utvandrarna. Det var väl ungefär det. Eventuellt tvätta lite och byta från rent till orent i diskmaskinen.
 
Så.
 
Jag ber working people att inte läsa min blogg nu kommande vecka, då den kan förefalla något provocerande. Kanske framförallt framåt onsdag, då jag med största säkerhet kommer ha mage att uttrycka känslor av tristess. beware!
 
nuff said. dags att hoppa ur faderns fleece och in i mina egna kläder kanske?
 
 
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0